ISBN
9788381471091: Wydawnictwo
Format
24: https://woblink.com/ebook/to-co-wazne-weronika-zymelka-140740u
Cena:
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Autor: Piotr Golczyk
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to. że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie. dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up. który kopie. drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy. błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje. jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę. że nadsze
9.9: https://woblink.com/ebook/pozostan-ze-mna-panie-ks-leszek-smolinski-140932u
Cena:
Odważ się żyć
Autor: Dawid Piątkowski
Pragniemy osiągać niesamowite rzeczy. wieść życie marzeń i być szczęśliwi. Dla większości ludzi to coś nierealnego. Ograniczeni przez brak wiedzy i strach. są więzieni w murach niepewności. które sami zbudowali. Pogrążeni we śnie. jednak wciąż żywi. Nieświadomi faktu. że skrywają w sercach najpotężniejszą moc w całym wszechświecie – siłę woli.
Walczymy. by się przebudzić i żyć bez ograniczeń
Nasza wewnętrzna siła nie pochodzi z wygrywania. To nasze zmagania i przeciwności losu budują charakter. Kiedy przechodzimy przez trudności życiowe i świadomie decydujemy. że się nie poddamy. pokazujemy. kim tak naprawdę jesteśmy. Walczymy. by się przebudzić i żyć bez ograniczeń. To jest nasz cel.
Odkryj sekrety niezachwianej motywacji najwybitniejs
Chrąchol-Barczyk Urszula: Autor
Cena:
https://woblink.com/product-publication/download/140566/epub
1:
:
Cena:
Program lojalnościowy – od zbierania punktów do grywalizacji
Autor: Chrąchol-Barczyk Urszula
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy. jak i dla tych. którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania. jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B. jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje. które należy podjąć. tworząc program lojalnościowy.
Wydawnictwo: edu-Libri
Cena: 40
historia fizyki wróblewski pdf, milioner i bogini pdf docer, henryk sienkiewicz krzyżacy, nienachalna, empatia pwn, na tropach smętka pdf, tajemnica dziesiątej wsi, najlepsze miasto świata, streszczenie ania z zielonego wzgórza, zadania z matematyki klasa 2 podstawowa do wydrukowania, jak być uczonym, akademia pana kleksa książka do słuchania za darmo, maciej kowalewski ewa dominika kowalewska, opowiesci niesamowite, religia w starożytnej grecji, geografia regionalna polski kondracki pdf…