Niezależna literatura i dziennikarstwo przed 1989 rokiem

Autor: Konrad W. Tatarowski

Jak działały instytucje kulturalne na emigracji? Jak publikowano wydawnictwa i czasopisma niezależne w kraju. poza cenzurą? Co różniło te dwa niezależne obiegi kulturowe? Kto je tworzył. jakie były ich losy? Jakie stały za nimi idee? O co się spierano? Jaką rolę odgrywała literatura w tych działaniach? Na te i wiele innych pytań odpowiada w książce autor. obecnie profesor w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UŁ. w czasach PRL-u działacz opozycyjny. w latach 1984-1994 dziennikarz Rozgłośni Polskiej RWE w Monachium. Zebrał tu swoje dotychczasowe badania i doświadczenia w zakresie niezależnej literatury i dziennikarstwa. W dwóch pierwszych częściach publikacji rysuje przemyślany. przefiltrowany przez własne doświadczenia obraz całości – w kraju i na

19.9: https://woblink.com/ebook/prowadzenie-ksiag-rachunkowych-komentarz-do-wymogow-ustawy-o-rachunkowosci-czesc-ii-izabela-motowilczuk-30071u

Cena:


ISBN

9788379766895: Wydawnictwo

Format

29.9: https://woblink.com/ebook/nieosiagalna-madelina-sheehan-29849u

Cena:


https://woblink.com/product-publication/download/30228/pdf

1:

:

Cena:


Smak sukcesu

Autor: Jules Bennett

Lata temu Cole musiał dokonać wyboru: pieniądze i władza czy miłość do Tamery. Wybrał to pierwsze. po czym nieustannie wmawiał sobie. że nie żałuje tej decyzji. Teraz. by podpisać prestiżowy kontrakt. musi z nią współpracować. Cóż. pieniądze są nadal ważne. a w kontaktach z Tamerą można zachować chłód i profesjonalizm…

Wydawnictwo: Harlequin

Cena: 7.99


Content Marketing

Autor: Tomasz Stopka

Działaj z głową. działaj długofalowo. działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych. portalu horyzontalnym oraz własnych działań. które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka. która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.

Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100. 1 000. 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy. odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach. pomijają reklamy telewizyjne. szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc

:

Cena:



maciej jaskot, bóg a nauka einstein pdf, mikołajek test sprawdzający, sztuka generatywna, microsoft excel 2016, panzers faza 1, nawiedzony dom joanna chmielewska, horyzony, imię jędrzej, elite dangerous poradnik, misiak mechanika, pillars of eternity poradnik pdf, karuzela paulina świst pdf, podstawy programowania mikrokontrolera 8051, seidler, jan michalak, sredniowiecze polski…