Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich

Autor: Piotr Lewandowski

Na polskim rynku wydawniczym nadal odczuwa się brak szerokiej oferty nowoczesnych. a przy tym profesjonalnie przygotowanych publikacji. uczących współczesnego warsztatu dziennikarskiego. Proponowane dzieło. autorstwa Piotra Lewandowskiego. ma tą szczególną wartość. iż napisane jest z ogromnym wyczuciem dla problemów warsztatowych przed jakimi staje młody adept sztuki dziennikarskiej. Ma mu służyć i ułatwiać profesjonalizację jego warsztatu pracy. Dzieło to tworzy oczywistą całość z pierwszą pracą P. Lewandowskiego. poświęconą praktyce dziennikarskiej (‚Creative writing informacyjnych tekstów dziennikarskich’) i jest jego naturalną kontynuacją.Również i tym razem Autor kładzie silny nacisk na ukazanie jak istotną rolę w pracy dziennikarza odg

Wydawnictwo: E-bookowo

Cena: 14


PAX. Tom 3. Myling

Autor: Asa Larsson

Trzeci tom przygód Alrika i Vigga walczących z ciemnymi siłami. które zakłócają spokój w Mariefred. Jest Halloween. W szkole chłopców mrowi się od potworów i zombie. Wieczorem zorganizowano zabawę i pochód duchów. Ale wśród przebierańców jest też myling. Wypatrzył swoje ofiary i chce dokonać zemsty. Jak Alrik i Viggo mogą go powstrzymać? Gdy próbują dotrzeć do prawdy. wpadają na trop przerażającej tajemnicy.

Wydawnictwo: Media Rodzina

Cena: 21



hiszpański dla początkujących za darmo, sąsiedzi z piekła rodem 2 gra, przeklęte krainy, torchlight 2 poradnik, filtracja obrazów, to co najważniejsze samantha young pdf, podstawy biologii komórki alberts pdf, medaliony online, biblia ekumeniczna online, duch upiór krzyżówka, dochod podstawowy, chaos zmysłów pdf, moje głupie serce, bogdan mróz…