ISBN

9788375697636: Wydawnictwo

Format

9.9: https://woblink.com/ebook/wielki-pontyfikat-sw-jana-pawla-ii-marek-balon-140939u

Cena:


Jezu. Ty się tym zajmij

Autor: Małgorzata Pabis

‚Jezu. Ty się tym zajmij” to zawierzenie. które w niezwykły sposób podbija ludzkie serca. Przekazywane jest i wypowiadane przez coraz to nowych wiernych doznających łask wypływających z modlitwy pełnego zawierzenia. Rośnie też liczba świadectw licznych łask i działania Bożej opatrzności tych. którzy w akcie zawierzenia „Jezu. Ty się tym zajmij” całkowicie powierzyli swoje problemy Jezusowi. Przedstawiamy historie osób. które odważyły się wypowiedzieć: „Jezu. Ty się tym zajmij” i w pełni zaufali Zbawicielowi. Dla jednych będą one potwierdzeniem wielkości daru aktu zawierzenia. który propagował ks. Dolindo. a dla innych inspiracją. by nie zmagać się samodzielnie ze swym nieszczęściem. ale by całkowicie zaufać i powierzyć siebie oraz swoje problemy miłosiernemu Jezusowi.

Wydawnictwo: Harlequin

Cena: 7.99


https://woblink.com/ebook/jak-przygotowac-sie-do-zmian-2019–141163u

https://woblink.com/product-publication/download/141163/pdf: 1

:

Cena:


Keesh. syn Keesha. Wydanie dwujęzyczne Z GRATISAMI

Autor: Jack London

Keesh. syn Keesha to jedno z opowiadań pochodzących z tomu Serce kobiety. Jack London po raz kolejny zabiera czytelnika na mroźną Amerykę Północną. gdzie tytułowy bohater rozerwany pomiędzy prawami swojego plemienia a wpływem chrześcijańskich nauk białego człowieka. musi dokonać trudnego wyboru.

Jack London (John Griffith Chaney) – autor powieści i opowiadań z wątkami autobiograficznymi. London miał niezwykle barwne życie. Samouk. był m.in. poszukiwaczem złota w Klondike. marynarzem. reporterem. gazeciarzem. trampem i kłusownikiem. Jako korespondent wojenny relacjonował konflikt rosyjsko-japoński w 1905 r. i wojnę domową w Meksyku. W jego twórczości często pojawia się motyw samotnej walki człowieka z panującym porządkiem spo

:

Cena:


Program lojalnościowy – od zbierania punktów do grywalizacji

Autor: Chrąchol-Barczyk Urszula

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy. jak i dla tych. którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania. jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B. jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje. które należy podjąć. tworząc program lojalnościowy.

Wydawnictwo: edu-Libri

Cena: 40


1

:

:

Cena:



sowa posnania, dla dorosłych bajki, nancy kleinbaum, mafia mokotowska, modele komunikacji marketingowej, sztuka perswazji, raabe wydawnictwo, cassiano boss pdf, express gazeta, s. nowak metodologia badań społecznych, centralne biuro śledcze policji, zabójcze lato, papuga polinezja nauczyła go języka zwierząt, e-biblioteka, marcin kozioł skrzynia władcy piorunów, natalia bloch, scenariusz przedstawienia teatralnego dla młodzieży…