Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Autor: Piotr Golczyk

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to. że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie. dla których jest ważny?

Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up. który kopie. drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy. błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje. jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę. że nadsze

9.9: https://woblink.com/ebook/pozostan-ze-mna-panie-ks-leszek-smolinski-140932u

Cena:


1

:

:

Cena:



historia współczesnej psychologii schultz, kobieta w policji, belweder gryzie w rękę, utwór prusa, póki my żyjemy, smutno mi, boże, dramat gabrieli zapolskiej, dieta kreteńska, mieszko wiking, anatomia dla artystów sarah simblet, dziecko z auschwitz, osutka ciążowa, wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka pdf, oko swiata, gordian melissa darwood pdf docer, statyka fizyka, sprawdzian z matematyki klasa 4 geometria, omyłka prus, ius a lex…