Marketing
Autor: Eugeniusz Michalski
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem. mikro- i makroekonomią. psychologią. socjologią. przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię. a po każdym rozdziale pytania i polecenia. kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarządzania (planowania. organizowania. przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen. rolę logistyki w dystrybucji. za
Wydawnictwo: E-bookowo
Cena: 12
https://woblink.com/product-publication/download/32238/epub
1: Autor
Autor
:
Cena:
ISBN
9788394885618: Wydawnictwo
Format
26: https://woblink.com/ebook/uczniowie-cobaina-miroslaw-smigielski-miroslav-pech-32254u
Cena:
maruszewski psychologia poznania, literatura kobieca co polecacie, biblioteka on line, niepokorny mężczyzna pdf, krakowiak mp3, posłaniec zusak, załupek, słownik symboli online pwn, dobre rady, medyczne czynności ratunkowe pdf, ewa maruszewska, rise of the tomb raider trofea poradnik, sezon burz audiobook, w stronę swanna streszczenie, winning znaczy zwyciężać pdf, zakazana psychologia tom 2, mendel gdański autor…