Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL

Autor: Karol Sobiesiak

ePUB/Mobi ISBN: 978-83-01-18397-4Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie. ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć. co jest znacznym wzrostem w stosunku do dwóch. w nadal wszechobecnym. choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej. ale także coraz częściej do rozw

Wydawnictwo: Harper Collins Polska

Cena: 0


:

:

Cena:



skandal w bohemii, pis-u, szkoła animacji, playboy za sterami książka pdf, historia archeologii, łapiński szmata, księga judaizmu, gonciarz ksiazka, kubuś puchatek pdf, robert piłat, jakub basista, jan waga, łukasz zaorski sikora, knyps z czubkiem, dama paxtona agnieszka siepielska pdf, hobbit problematyka…