Poradniki oraz inne opowiadania z humorem

Autor: Ludwik Koczjark

Opisy prawdziwych przeżyć okraszonych nutką żartu adresowane do wszystkich. którzy lubą humor sytuacyjny.

Bohaterami są zwykli ludzie. mieszkańcy średnich miast oraz ich sąsiedzi. Wszystkie opowiadania napisane zostały z humorem. dlatego przy każdym pojawi się uśmiech na twarzy czytelnika. Ukazane sytuacje są bardzo różnorodne. ale zawsze zdołamy odnieść je do znanej nam codzienności. Rozbawi nas możliwość spojrzenia z boku na wyjazdy wakacyjne. zakup telewizora. przygotowania do świąt i dziesiątki innych zdarzeń.

Pamiętajmy tylko. aby przed wejściem do samochodu zdjąć łyżwy. bo prowadzenie w nich jest trudne. Także tym. co przyjechali na rowerze proponuję przebrać buty. A! I na autobus dotrzemy szybciej. gdy poniesiemy łyżwy w rękach.

10.9: https://woblink.com/ebook/przygody-brygadjera-gerarda-wydanie-dwujezyczne-arthur-conan-doyle-137454u

Cena:


Ekologia

Autor: Edward Kowal

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą nie tylko podstawowych pojęć związanych z ekologią i ochroną środowiska. lecz także aktualnie stosowanych uregulowań prawnych w zakresie celów. zadań i instrumentów polityki ekologicznej na poziomach międzynarodowym. unijnym i krajowym. Autorzy bardzo szczegółowo omówili m.in. ochronę atmosfery. przyrody o krajobrazu. zanieczyszczenia naturalne i antropogeniczne. gospodarkę wodną. a ponadto wskazali na konieczność realizacji działań ekologicznych oraz wdrażania zasad zrównoważonego i trwałego rozwoju. zwłaszcza w obliczu gwałtownego postępu technologicznego.

Książka jest dobrym źródłem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z funkcjonowaniem środowiska i jego ochroną. Dzięki przyswojeniu i

79: https://woblink.com/ebook/cukrzyca-typu-1-przemyslawa-jarosz-chobot-karolina-klewaniec-wypychacz-140312u

Cena: Karolina Klewaniec-Wypychacz


Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Autor: Donald Miller

To nie jest książka o tym. jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd. który kosztuje ich tysiące. o ile nie miliony złotych. Polega on na tym. że nie mówią jasno o tym. co mają do zaoferowania.

Klienci kupują. ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa. a dzięki tej książce nauczysz się. jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie. dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści. jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów. pomysłów czy usług.

Czytając Model StoryBrand. poznasz:

• siedem uniwersal

19: https://woblink.com/ebook/migracja-kevin-nolbert-138386u

Cena:



medicus z saragossy, muzułmanki, collins dani, paweł maj, twoje drugie życie zaczyna się kiedy zrozumiesz że życie jest tylko jedno, dzień m, eve poradnik, demoniczna dentystka, standardy anestezjologicznej opieki pielęgniarskiej, embriologia człowieka pdf, rafał kawa, badanie przedmiotowe pdf, miasto kości pdf, apoptoza pdf, cmentarze katowice, julian tuwim biografia…