^W górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Wakacje za pasem a "Myszki" rozpoczynają sezon ogórkowy ;-) Dziś zebraliśmy i skosztowaliśmy pierwsze plony: ogórki i pomidory z naszego grupowego ogródka. Były pyszne! Czekamy na arbuzy i paprykę. Takie witaminy są najlepsze, bo nasze własne. Dziękujemy naszej kochanej pani Krysi za to, że zamieniła nas w prawdziwych ogrodników!

Nauczycielka Karolina Malinowska

W tym tygodniu dzieci z grup "Myszek" i "Biedronek"  oficjalnie zakończyły projekt "Przedszkolaki w świecie sztuki".  Ostatnie spotkanie odbyło się na średniowiecznym zamku. Najpierw poznaliśmy tajniki budowy tych wspaniałych obiektów, a później sami zamieniliśmy się w średniowiecznych budowniczych tworząc zamki warowne, zwodzone, otoczone fosą. Spotkanie w Muzeum Architektury było dla nas nie lada gratką.

W środę 06.06. świętowaliśmy w grupie „Biedronek” Dzień Rodziny. Tym razem wybraliśmy się na wyjątkową wycieczkę – rejs statkiem rzeką Odrą i wspólne ognisko na Wyspie Opatowickiej. Podczas rejsu podziwialiśmy piękne krajobrazy przyrody z nieznanej dotąd perspektywy i mogliśmy odkryć urocze zakamarki Wrocławia. Na zakończenie naszej „rodzinnej” wycieczki zorganizowaliśmy ognisko wraz z pieczeniem kiełbasek :) Kochani Rodzice! Bardzo dziękujemy za ten wyjątkowy czas i fantastyczną wspólną wycieczkę! :)

Nauczycielka Agnieszka Kostek

We wtorek 5 czerwca "Myszki" razem z "Kotkami" i "Biedronkami" pojechały w ramach obchodów Dnia Dziecka do wrocławskiego zoo. Temperatura była tropikalna, a wrażeń moc. Chcieliśmy wskoczyć do foczych basenów i popływać z pingwinami. Bardzo się baliśmy, aby nie zjadły nas lwy i nie rozdeptały słonie. Płaszczki i rekiny zapierały nam dech w piersiach i bardzo żałowaliśmy zamkniętego w klatce tygrysa. Świat zwierząt jest naprawdę fascynujący!

Nauczycielka Karolina Malinowska

W poniedziałek, 28 maja przedszkolaki z grupy "Myszek" i "Biedronek" po raz ostatni w tym roku współpracowały w ramach projektu "Przedszkolaki w świecie sztuki". Ty razem odbyły się plenerowe warsztaty, ponieważ tworzyliśmy przestrzenną instalację pt. "Duże zwierzę". Nasze artystyczne działania poprzedziły tygodnie wędrówek po mieście w poszukiwaniu rzeźb, które zdobią nasze miasto. Oglądaliśmy "Przypadkowego przechodnia", "Nawę" i wiele innych. Przez kilka dni naszą instalację można było oglądać pod przedszkolem. Jak zwykle współpraca sprawiła nam dużo radości a tworzenie dzieł wielkich rozmiarów okazało się prawdziwą frajdą dla wszystkich.

30.05 Kaczuszki zaprosiły do swojej sali bardzo ważnych gości- rodziców! Specjalnie dla nich przygotowały krótki występ artystyczny, a później zaprosiły do wspólnej pracy przy tworzeniu wakacyjnych środków transportu z ekologicznych materiałów. Pomysłów było mnóstwo a efekty pracy były zachwycające! KOCHANI RODZICE bardzo dziękujemy za przybycie, zaangażowanie oraz za cały rok wspólnej pracy!